POP3 serveris ir mail.<jūsu domēns>. Piemēram, mail.serveris.lv
Jautājumi un atbildes
E-pasti
Iesakām izmantot Jūsu interneta pakalpojuma sniedzēja nodrošināto SMTP serveri. Ja tomēr vēlaties izmantot mūsu SMTP serveri, tad variet slēgties pie smtp3.serveris.lv. Lietotājs un parole sakrīt ar e-pasta lietotāju un paroli.
Iespējams, ka ir pārpildīta Jūs e-pasta adreses kvota. Lai to pārbaudītu, e-pastā ir jāiereģistrējas caur caur webmail (tas izdarāms no www.serveris.lv). Ja kvota ir pārpildīta, jālūdz web vietas pārvaldītājam kvotas palielināšanu. Varat to izdarīt paši vai sazināties ar mūsu tehniskā atbalsta speciālistiem. No šādas problēmas var izvairīties, ja ienākošie e-pasti tiek kārtoti dažādās mapēs, piemēram, svarīgie, nesvarīgie. Ja vieta tomēr ir pārpildīta, sazinieties ar mūsu atbalsta dienestu.
E-pasta paroli var nomainīt web vietas pārvaldītājs caur administrācijas paneli. Pēc reģistrēšanās hostingam administrācijas paneļa dati parasti tiek nosūtīti klientam. Atjaunot nozaudētus pieejas datus iespējams, atsūtot pieteikumu no Jūsu administratīvā e-pasta uz adresi info@serveris.lv ar lūgumu izsniegt jaunus pieejas datus.
Mēs esam izstrādājuši detalizētus aprakstus populārāko e-pasta pārlūku konfigurēšanai, ko Jūs varat atrast e-pasta pārlūku konfigurēšanas sadaļā.
Administratīvais e-pasts ir klienta e-pasta adrese, no kuras pieņemam pieteikumus par pakalpojuma plāna izmaiņām. Šis e-pasts ir norādīts pieteikuma iesniegšanas brīdī. Iesniedzot iesniegumu, klients šo e-pasta adresi var nomainīt.
Jums ir jāraksta iesniegums par administratīvā e-pasta maiņu.
Visticamāk, ka nevarat pieslēgties savam SMTP serverim. Parasti šo serveri Jums nodrošina interneta pakalpojumu sniedzējs.